Cyfra +

Cyfra +

Kategoria: Konsument / prawa konsumenta    |    03 Sty 2012 o godz.15:34    |    0 odpowiedzi
Autor: Gość
Zerwałam umowę z Cyfra + jednoczesnie odsyłając im karte listem poleconym.
Po upływie ponad miesiąca przyszedł mi rachunek do zapłacenia tak jakby nic do nich nie docierało ze zrywam umowe z ich winy(uzasadniajac- niedostarczanie istotnych informacji dla klienta) i ze moja karta jest w ich posiadaniu .Ponownie otrzymałem list ze umowa wygasa za 3 mies. od zgloszenia rezygnacji .Moje nastepne pytanie brzmiało "za co mam płacic jesli wy macie moja karte.Pani na maila odpisała mi ze bedzie to zgloszone do reklamacji a nastepnie znow przyszedł list ze oni nie maja mojej karty bo wysłali ja listem poleconym i sie wrócila do nich ,wiec znow wysłali ale listem zwykłym i nie odpowiadaja za jej znikniecie.Do tego bezczelnie wysłali mi dodatkową kare za niezwrocenie karty w terminie.Teraz straszą mnie karami ,windykacjami .Chcę dodac ze trzymam wszystkie listy i maile od nich .Czytałam ze wszyscy maja z Cyfra problemy .Co radzicie?
ODPOWIEDZ    |    CYTUJ    |    ZGŁOŚ NARUSZENIE
Słowa kluczowe: umowa  cyfra+  kara 

Napisz odpowiedź

1. Autor
2. Wpisz treść odpowiedzi
Pozostało 2000 znaków.
Udzielając odpowiedzi, pamiętaj o zachowaniu kultury osobistej.
Dodaj załącznik do swojego pytania:
Dodaj kolejny załącznik
3. Spam catpcha

Logowanie

Jeśli masz już konto w serwisie - zaloguj się
Zapamiętaj mnie
Zapomniałem hasła

montres rolex replica watches Montres Pas Cher Montres Pas Cher Replica Uhren Casio