Cyfrowy Polstat pomocy

Cyfrowy Polstat pomocy

Kategoria: Konsument / prawa konsumenta    |    27 Paź 2012 o godz.21:02    |    1 odpowiedź
Autor: Gość
Witam, mam problem chciałbym zrezygnować z usług cyfrowego polsatu, ponieważ moim zdaniem nie dostarczają mi usług za które płacę. Jak tylko pada deszcze, śnieg czy jest kiepska pogoda, to jest brak sygnału z anteny, a jak dzwonie do nich to wysyłają mnie na dach, żebym sobie ustawił to jest totalne nieporozumienie płacić za coś z czego się nie korzysta oni powinni udzielając takich usług dbać o serwis. Proszę o pomoc bo jestem uziemiony.
ODPOWIEDZ    |    CYTUJ    |    ZGŁOŚ NARUSZENIE
Słowa kluczowe: Cyfrowy Polsat 

Odpowiedzi

Pozostałe odpowiedzi

Autor: Gość1
0
0
W Umowie powinny być informacje o ewentualnej rezygnacji z usługi.
27-10-2012 21:14    |    odpowiedz    |    cytuj    |    zgłoś naruszenia    |    link

Napisz odpowiedź

1. Autor
2. Wpisz treść odpowiedzi
Pozostało 2000 znaków.
Udzielając odpowiedzi, pamiętaj o zachowaniu kultury osobistej.
Dodaj załącznik do swojego pytania:
Dodaj kolejny załącznik
3. Spam catpcha

Logowanie

Jeśli masz już konto w serwisie - zaloguj się
Zapamiętaj mnie
Zapomniałem hasła

montres rolex replica watches Montres Pas Cher Montres Pas Cher Replica Uhren Casio