Czas pracy a dojazd do klienta

Czas pracy a dojazd do klienta

Kategoria: Czas pracy / nadgodziny    |    21 Maj 2013 o godz.19:17    |    0 odpowiedzi
Autor: serviceman
Mój problem polega na tym, że nie wiem jak się bronić przed godzinami nadliczbowymi. Naprawiam urządzenia u klienta i pracodawca do godzin pracy liczy mi tylko czas wizyty u klienta, nie wliczając czasu dojazdu (jestem zatrudniony jako serwisant, a nie jako kierowca). Bywa, że do klienta mam nawet ponad 200km w jedną stronę (w tym samym obszarze mogę mieć kilku klientów zaplanowanych na ten dzień), a jeszcze jakoś muszę wrócić do domu, czyli całość zajmuje mi 12-14h.
Mam pytanie, czy mam jakąś możliwość doliczenia czasu dojazdu do czasu pracy, lub obrony przed takim wymiarem czasu pracy? Przecież jadąc do klienta nie robię tego dla przyjemności tylko prowadzę samochód wykonując obowiązki służbowe. Jaki jest dzienny limit godzin pracy "mieszanej" (napraw u klienta + dojazdu)?
Dodatkowo mam, niestety, nadgodziny w ryczałcie, ale i tak są mniejsze niż czas wykonywanej przeze mnie pracy, ale pewnie utrudniają mi obronę.
Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ    |    CYTUJ    |    ZGŁOŚ NARUSZENIE
Słowa kluczowe: czas pracy  czas dojazdu 

Napisz odpowiedź

1. Autor
2. Wpisz treść odpowiedzi
Pozostało 2000 znaków.
Udzielając odpowiedzi, pamiętaj o zachowaniu kultury osobistej.
Dodaj załącznik do swojego pytania:
Dodaj kolejny załącznik
3. Spam catpcha

Logowanie

Jeśli masz już konto w serwisie - zaloguj się
Zapamiętaj mnie
Zapomniałem hasła

montres rolex replica watches Montres Pas Cher Montres Pas Cher Replica Uhren Casio