Gwarancja przy zakupie na FV jako firma

Gwarancja przy zakupie na FV jako firma

Kategoria: Przeniesienie praw / kupno / sprzedaż    |    03 Kwi 2014 o godz.12:03    |    0 odpowiedzi
Autor: Gość
W sierpniu 2013 roku zakupiłam sprzęt ogrodniczy od firmy na FV jako firma. Przy zakupie urządzenia nie otrzymałam instrukcji obsługi w języku polskim ( jedynie w języku czeskim), warunków gwarancji oraz karty gwarancyjnej. W listopadzie 2013 roku zgłosiłam reklamację urządzenia. W grudniu otrzymałam od sprzedającego odpowiedź,że reklamacja nie została uznana. Do pisma dołączona była specyfikacja naprawy jedynie w języku czeskim. W rozmowie telefonicznej z przedstawicielem firmy wyraziłam zgodę na naprawę sprzętu na kwotę 400 zł. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam powiadomienia o dokonaniu naprawy ani o przewidywanym terminie zwrotu urządzenia mimo zapytania droga mailową i listowną. Moje pytanie brzmi, co mogę w takiej sytuacji zrobić. Czy mogę odstąpić od umowy kupna ze względu na fakt,że sprzęt posiadał wadę fizyczną już w trakcie zakupu ( powołując się na rękojmię kodeksową). I w jaki sposób można udowodnić brak przekazania ww dokumentów. Jakie terminy odpowiedzi na pisma obejmują sprzedającego i w jakim czasie ma on obowiązek dokonać naprawy i zwrotu sprawnego sprzętu. Będę wdzięczna za pomoc. Pozdrawiam
ODPOWIEDZ    |    CYTUJ    |    ZGŁOŚ NARUSZENIE
Słowa kluczowe: gwarancja  rękojmia 

Napisz odpowiedź

1. Autor
2. Wpisz treść odpowiedzi
Pozostało 2000 znaków.
Udzielając odpowiedzi, pamiętaj o zachowaniu kultury osobistej.
Dodaj załącznik do swojego pytania:
Dodaj kolejny załącznik
3. Spam catpcha

Logowanie

Jeśli masz już konto w serwisie - zaloguj się
Zapamiętaj mnie
Zapomniałem hasła

montres rolex replica watches Montres Pas Cher Montres Pas Cher Replica Uhren Casio