Nieuzasadnione zgłoszenie awarii

Nieuzasadnione zgłoszenie awarii

Kategoria: Pozostałe    |    28 Cze 2013 o godz.12:57    |    0 odpowiedzi
Autor: Gość
Witam serdecznie i proszę o pomoc w poniższej sprawie:
Sprzedałam urządzenie typu nagrzewnica gazowa - 2szt, po jakimś czasie od zakupu (mniej więcej po pół roku) Klient zgłosił awarię, że jednocześnie zepsuły mu się 2 szt, po podesłaniu serwisanta ( za którego usługę musiałam zapłacić) serwisant stwierdził, że urządzenia są sprawne i że podczas podłączanie instalator nie ustawił urządzeń zgodnie z załączoną DTR. Wezwany przez mnie serwis dokonał właściwych ustawień, urządzenia działają. Ponieważ zgłoszeni o awarii wg mnie jest bezzasadne (nie montowaliśmy urządzeń, wyłącznie sprzedaż) wystawiłam fakturę obciążającą Klienta kosztami "serwisu" Klient twierdzi, że nie zapłaci bo NIE - i co teraz? czy pozostaje tylko sąd? bo koszty adwokata, opłaty są niemałe. czy ktoś z Państwa spotkał się z taką sytuacją?
proszę o odpowiedź
ODPOWIEDZ    |    CYTUJ    |    ZGŁOŚ NARUSZENIE
Słowa kluczowe: reklamacja  serwis  awaria 

Napisz odpowiedź

1. Autor
2. Wpisz treść odpowiedzi
Pozostało 2000 znaków.
Udzielając odpowiedzi, pamiętaj o zachowaniu kultury osobistej.
Dodaj załącznik do swojego pytania:
Dodaj kolejny załącznik
3. Spam catpcha

Logowanie

Jeśli masz już konto w serwisie - zaloguj się
Zapamiętaj mnie
Zapomniałem hasła

montres rolex replica watches Montres Pas Cher Montres Pas Cher Replica Uhren Casio