Obciążenie kosztami za błąd firmy rozpatrującej reklamacje

Obciążenie kosztami za błąd firmy rozpatrującej reklamacje

Kategoria: Konsument / prawa konsumenta    |    05 Cze 2016 o godz.19:14    |    2 odpowiedzi
Autor: Joanna
Podczas lotu została uszkodzona moja walizka.
W wyniku reklamacji dostarczono mi 2 walizki - obie o mniejszych rozmiarach niż reklamowana walizka.

Po kilku dniach firma rozpatrująca reklamacje poinformowała mnie iż jedna z walizek została wysłana przez pomyłkę i chcą ją odebrać. Gdy odmówiłam firma straszy mnie obciążeniem kosztami i sprawą karną. Czy mają do tego prawo?
ODPOWIEDZ    |    CYTUJ    |    ZGŁOŚ NARUSZENIE
Słowa kluczowe: reklamacja  konsument 

Odpowiedzi

Najwyżej oceniona odpowiedź

Autor: Gość1
7
0
[cytuj autor=Joanna]
W wyniku reklamacji dostarczono mi 2 walizki - obie o mniejszych rozmiarach niż reklamowana walizka.[/cytuj]

W omawianym przypadku reklamacja została załatwiona pozytywnie. Zamiast dużej walizki otrzymała Pani 2 mniejsze (rekompensata). Nie rozumiem, w czym tkwi rzekoma pomyłka. Ja tutaj żadnej pomyłki nie widzę.

Proponowałabym kontakt z miejskim lub powiatowym rzecznikiem konsumenta. Należy ustalić termin spotkania i zapoznać rzecznika z całą dokumentacją w omawianej sprawie. Można tez zadzwonić na bezpłatny numer Infolinii Konsumenckiej: 801 440 220. Infolinia jest czynna od pon. do piątku w godzinach 8.00 do 18.00.

Pomoc:

http://www.prawnik-online.eu/uokik-infolinia-konsumencka,3,5591.html
06-06-2016 14:00    |    odpowiedz    |    cytuj    |    zgłoś naruszenie    |    link

Pozostałe odpowiedzi

Autor: Gość1
7
0
Joanna

W wyniku reklamacji dostarczono mi 2 walizki - obie o mniejszych rozmiarach niż reklamowana walizka.


W omawianym przypadku reklamacja została załatwiona pozytywnie. Zamiast dużej walizki otrzymała Pani 2 mniejsze (rekompensata). Nie rozumiem, w czym tkwi rzekoma pomyłka. Ja tutaj żadnej pomyłki nie widzę.

Proponowałabym kontakt z miejskim lub powiatowym rzecznikiem konsumenta. Należy ustalić termin spotkania i zapoznać rzecznika z całą dokumentacją w omawianej sprawie. Można tez zadzwonić na bezpłatny numer Infolinii Konsumenckiej: 801 440 220. Infolinia jest czynna od pon. do piątku w godzinach 8.00 do 18.00.

Pomoc:

http://www.prawnik-online.eu/uokik-infolinia-konsumencka,3,5591.html
06-06-2016 14:00    |    odpowiedz    |    cytuj    |    zgłoś naruszenia    |    link
Autor: Gość
0
0
Dziękuje bardzo
06-06-2016 19:22    |    odpowiedz    |    cytuj    |    zgłoś naruszenia    |    link

Napisz odpowiedź

1. Autor
2. Wpisz treść odpowiedzi
Pozostało 2000 znaków.
Udzielając odpowiedzi, pamiętaj o zachowaniu kultury osobistej.
Dodaj załącznik do swojego pytania:
Dodaj kolejny załącznik
3. Spam catpcha

Logowanie

Jeśli masz już konto w serwisie - zaloguj się
Zapamiętaj mnie
Zapomniałem hasła

montres rolex replica watches Montres Pas Cher Montres Pas Cher Replica Uhren Casio