Obowiązki pracodawcy podczas szkolenia pracownika za granicą

Obowiązki pracodawcy podczas szkolenia pracownika za granicą

Kategoria: Obowiązki pracodawcy i pracownika    |    29 Sie 2012 o godz.13:36    |    0 odpowiedzi
Autor: Gość
Potrzebuję rady w sprawie pracownika,który jest zatrudniony na okres próbny,został wydelegowany do USA na odbycie szkolenia.Problem w tym,że zostały mu przedstawione dokumenty o warunkach zatrudnienia(które podpisał),a nie jakakolwiek umowa,w tym dokumencie znajdują się podstawowe informacje,które są wytycznymi umowy o pracę,kwestia wynagrodzenia i data rozpoczęcia pracy została przedstawiona w innym dokumencie,po angielsku.Czy to jest zgodne z prawem polskim? Jeszcze większe wątpliwości budzi samo szkolenie,gdzie firma obiecywała całodzienne wyżywienie w miejscu noclegu,a tych warunków nie dotrzymała,gdyż jest to hotel bez restauracji,pracownik dostał dietę w wysokości 23 dolarów dziennie,gdzie pełnowartościowy jeden posiłek(nie fast food) kosztuje w tamtych okolicach 20 dolarów. Jeżeli odbywa szkolenie na pustyni dostaje jeden bezpłatny posiłek,jakim jest obiad (biorąc pod uwagę,że pracuje 4 z 7 dni tygodnia,17godz.włączając w to dwugodzinny dojazd i powrót do hotelu).Nie wiem czy to jest zgodne z polski prawem jeżeli chodzi o ta formę szkolenia? Jakby nie patrzeć jest obywatelem Polski i został zatrudniony ( o ile tak to można nazwać) w Polsce.Jakie są wysokości diet wypłacanych pracownikom,którzy odbywają szkolenie za granicą na polecenie pracodawcy?Proszę o pomoc
ODPOWIEDZ    |    CYTUJ    |    ZGŁOŚ NARUSZENIE
Słowa kluczowe: Szkolenia  prawa pracownika 

Napisz odpowiedź

1. Autor
2. Wpisz treść odpowiedzi
Pozostało 2000 znaków.
Udzielając odpowiedzi, pamiętaj o zachowaniu kultury osobistej.
Dodaj załącznik do swojego pytania:
Dodaj kolejny załącznik
3. Spam catpcha

Logowanie

Jeśli masz już konto w serwisie - zaloguj się
Zapamiętaj mnie
Zapomniałem hasła

montres rolex replica watches Montres Pas Cher Montres Pas Cher Replica Uhren Casio