Odstąpenie od umowy - Laptop Asus

Odstąpenie od umowy - Laptop Asus

Kategoria: Konsument / prawa konsumenta    |    31 Lip 2012 o godz.14:17    |    0 odpowiedzi
Autor: Gość
Witam, od niedawna toczę walkę z serwisem Asusa, któremu została zlecona naprawa wady laptopa(laptop jest kupiony na firmę) a mianowicie wypadającej z zatrzasków klawiatury. Serwis ową wadę naprawił wydawałoby się skutecznie - lecz kilka dni temu, zobaczyłem iż zamiast wymienić same zatrzaski, serwisanci postanowili przykleić na klej klawiaturę, który nie dość ze był zlokalizowany nad otworami płyty głównej(klej mógł spowodować uszkodzenia w elektronice), to zniszczył klawiaturę oraz płytę montażową, do której był przyklejony. Napisałem do nich w tej sprawie, jednak oni stwierdzili iż PRZYKLEJENIE jest zaleceniem producenta(co jest dosc dziwne w zadnej instrukcji serwisowej nie ma nic na temat kleju w klawiaturze laptopa), i zaproponowali mi tylko wyłącznie naprawę gwarancyjną. Dodam że w raporcie naprawy nie zostałem poinformowany o żadnym przyklejeniu klawiatury(widniała tam tylko naprawa front case\\\'a). W związku z tym chciałbym się dowiedzieć, czy mam możliwość odstąpenia od umowy(zwrot pieniędzy) lub czy mogę zażądać od nich wymiany laptopa na taki bez wad? Jeśli jest taka możliwość prosiłbym o podanie również art. prawnych które mogłyby mi pomóc.
Z góry dziękuje i pozdrawiam
ODPOWIEDZ    |    CYTUJ    |    ZGŁOŚ NARUSZENIE
Słowa kluczowe: gwarancja  laptop  Odstąpienie od umowy 

Napisz odpowiedź

1. Autor
2. Wpisz treść odpowiedzi
Pozostało 2000 znaków.
Udzielając odpowiedzi, pamiętaj o zachowaniu kultury osobistej.
Dodaj załącznik do swojego pytania:
Dodaj kolejny załącznik
3. Spam catpcha

Logowanie

Jeśli masz już konto w serwisie - zaloguj się
Zapamiętaj mnie
Zapomniałem hasła

montres rolex replica watches Montres Pas Cher Montres Pas Cher Replica Uhren Casio