Prawo konsumenckie : 14 dni na rozpatrzenie reklamacji

Prawo konsumenckie : 14 dni na rozpatrzenie reklamacji

Kategoria: Konsument / prawa konsumenta    |    05 Lis 2015 o godz.21:58    |    0 odpowiedzi
Autor: Gość
Witam

Mam pytanie z zakresu praw konsumenta, odnośnie zapisu: 14 dni na poinformowanie klienta o rozpatrzeniu reklamacji.
Jeśli konsument się uprze, to ten zapis, mimo starań przedsiębiorcy, nie zawsze da się zrealizować. Mam doświadczenie z klientem, który w momencie składania reklamacji podaje jedynie swój adres domowy, po czym nie odbiera ani poczty, ani przesyłek kurierskich, aż do momentu upłynięcia 14 dni. Następnie przychodzi do sklepu i powołując się na niedotrzymanie w/w terminu żąda zwrotu gotówki. Cała sytuacja ma miejsce kolejny raz. Czy to luka prawna? Czy ktoś z Państwa może znalazł się w podobnej sytuacji?
Pozdrawiam
ODPOWIEDZ    |    CYTUJ    |    ZGŁOŚ NARUSZENIE

Napisz odpowiedź

1. Autor
2. Wpisz treść odpowiedzi
Pozostało 2000 znaków.
Udzielając odpowiedzi, pamiętaj o zachowaniu kultury osobistej.
Dodaj załącznik do swojego pytania:
Dodaj kolejny załącznik
3. Spam catpcha

Logowanie

Jeśli masz już konto w serwisie - zaloguj się
Zapamiętaj mnie
Zapomniałem hasła

montres rolex replica watches Montres Pas Cher Montres Pas Cher Replica Uhren Casio