Protokół szkody, List przewozowy i co dalej.

Protokół szkody, List przewozowy i co dalej.

Kategoria: Konsument / prawa konsumenta    |    02 Sty 2012 o godz.09:34    |    0 odpowiedzi
12 grudnia kurier z JAS-FBG S. A. przywiózł mi zamówione płytki. Jak się okazało 10 szt listw ozdobnych było uszkodzone. Spisał protokół i stwierdził, że nie mam się czym martwić, bo otrzymam nowe. Powiedział, że nic nie muszę robić, bo to jego szef nada bieg sprawie.
Byłam w tym czasie w trakcie remontu łazienki. Musiałam zmienić plany, bo inaczej do dzisiaj siedziałabym w bałaganie. Pan u którego kupiłam płytki bardzo grzecznie zapewnia mnie, że postara się przyspieszyć procedury, ewentualnie przyśle uszkodzony towar na swój koszt, ale ten stan trwa do dzisiaj.
Zastanawiam się co robić dalej. Nigdy nie byłam w takiej sytuacji i nie wiem czy na przykład jest jakiś termin w którym strony muszą się wywiązać. Kto w takim wypadku odpowiada za zaistniałą sytuację. Zapłaciłam za płytki i czuję się oszukana.
ODPOWIEDZ    |    CYTUJ    |    ZGŁOŚ NARUSZENIE
Słowa kluczowe: przesyłka kurierska 

Napisz odpowiedź

1. Autor
2. Wpisz treść odpowiedzi
Pozostało 2000 znaków.
Udzielając odpowiedzi, pamiętaj o zachowaniu kultury osobistej.
Dodaj załącznik do swojego pytania:
Dodaj kolejny załącznik
3. Spam catpcha

Logowanie

Jeśli masz już konto w serwisie - zaloguj się
Zapamiętaj mnie
Zapomniałem hasła

montres rolex replica watches Montres Pas Cher Montres Pas Cher Replica Uhren Casio