Reklamacja częśći samochodowej

Reklamacja częśći samochodowej

Kategoria: Konsument / prawa konsumenta    |    24 Wrz 2013 o godz.11:21    |    0 odpowiedzi
Autor: Gość
Ytuł: Reklamacja części samochodowe
Pytanie: Prowadzę sklep z nowymi częściami samochodowymi. W czerwcu br. sprzedałem zestaw rozrządu za kwotę 999 zł produkcji japońskiej, na który udzielana jest gwarancja producenta 12 miesięcy.

W sierpniu zatelefonował do mnie klient z informacją, że rozrząd jest uszkodzony i chciałby go reklamować, ale nie cały zestaw tylko jeden element. Sprawdziłem u producenta, zgodził się na taką wymianę, przesłałem do klienta protokół reklamacyjny do wypełnienia.

W ubiegłym tygodniu otrzymałem od klienta przesyłkę w której zamieścił faktury kosztowe zwiążane z naprawą samochodu wynikającą z usterki rozrządu + ekspertyzę rzeczoznawcy.

Poza tym przesłal przygotowaną ugodę !!!

W treści tej ugody ja jako sprzedawca mam zapłacić klientowi kwotę 87000 zł + ewentualne dalsze koszty związane z uruchomieniem samochodu i w zamian za to klient nie będzie miał żadnych dodatkowych roszczeń ... Przyznam, że zabrzmiało to jak absurd, nie je jestem producentem i nie ja udzielam gwarancji, ale proszę o poradę prawną co zrobić w takiej sytuacji.
ODPOWIEDZ    |    CYTUJ    |    ZGŁOŚ NARUSZENIE

Napisz odpowiedź

1. Autor
2. Wpisz treść odpowiedzi
Pozostało 2000 znaków.
Udzielając odpowiedzi, pamiętaj o zachowaniu kultury osobistej.
Dodaj załącznik do swojego pytania:
Dodaj kolejny załącznik
3. Spam catpcha

Logowanie

Jeśli masz już konto w serwisie - zaloguj się
Zapamiętaj mnie
Zapomniałem hasła

montres rolex replica watches Montres Pas Cher Montres Pas Cher Replica Uhren Casio