Reklamacja tabletu

Reklamacja tabletu

Kategoria: Konsument / prawa konsumenta    |    21 Lip 2014 o godz.13:52    |    0 odpowiedzi
Autor: Gość Marzena
Witam mam taki problem ponieważ 26 maja br oddałam dwa tablety do naprawy po czym jeden wrócił naprawiony po 2 tygodniach a na drugi musiałam czekać ponad miesiąc czasu po czym ten drugi wrócił z serwisu w uszkodzonym stanie (pękł ekran) przy oddawaniu go na gwarancję pani oglądała ten tablet i nie było żadnych rys i pęknięć. oczywiście tablet został sprawdzony przy pracowniku sieci i pracownik ten napisał reklamację do serwisu po czym została wysłana jeszcze jedna reklamacja na ten sam sprzęt i sprzęt oczywiście został w serwisie aby nie było że z powodu konsumenta są jakiekolwiek zniszczenia. do dnia dzisiejszego nie dostaliśmy z serwisu żadnej odpowiedzi więc pytanie moje co mogę w tej sprawie zrobić?
ODPOWIEDZ    |    CYTUJ    |    ZGŁOŚ NARUSZENIE
Słowa kluczowe: uszkodzenie  reklamacja 

Napisz odpowiedź

1. Autor
2. Wpisz treść odpowiedzi
Pozostało 2000 znaków.
Udzielając odpowiedzi, pamiętaj o zachowaniu kultury osobistej.
Dodaj załącznik do swojego pytania:
Dodaj kolejny załącznik
3. Spam catpcha

Logowanie

Jeśli masz już konto w serwisie - zaloguj się
Zapamiętaj mnie
Zapomniałem hasła

montres rolex replica watches Montres Pas Cher Montres Pas Cher Replica Uhren Casio