Reklamacja usługi-wykonanego serwisu internetowego

Reklamacja usługi-wykonanego serwisu internetowego

Kategoria: Konsument / prawa konsumenta    |    10 Lip 2012 o godz.18:24    |    0 odpowiedzi
Autor: piękny_serwis
Dwa lata temu zleciłam wykonanie dużego serwisu internetowego-umowa zawarta na odległość. Po 2miesiacach został on wykonany i to co zostało mi zaprezentowane czyli główny szkielet serwisu sprawdzony, odebrany a usługa opłacona. Pozostał natomiast na serwerze firmy która go stworzyła,ja nie posiadam do niego dostępu.W późniejszym czasie w trakcie "rozrastania się" serwisu zaczęły pojawiać się błędy w jego działania.Zgłaszałam je, były usuwane i wciąż pojawiały się na nowo.W chwili obecnej działanie serwisu jest ograniczone, wiele funkcji przestało poprawnie działać a ja nie mogę dogadać się z wykonawcą w sprawie naprawy. Stąd pytanie czy obowiązuje jeszcze w tym przypadku rękojmia za wady?Kto odpowiada za błędy w serwisie skoro ja nie mam dostępu do serwera na którym zainstalowany został serwis, poza tym serwer ten nie został wybrany przeze mnie?
ODPOWIEDZ    |    CYTUJ    |    ZGŁOŚ NARUSZENIE
Słowa kluczowe: reklamacja  serwis  usługa 

Napisz odpowiedź

1. Autor
2. Wpisz treść odpowiedzi
Pozostało 2000 znaków.
Udzielając odpowiedzi, pamiętaj o zachowaniu kultury osobistej.
Dodaj załącznik do swojego pytania:
Dodaj kolejny załącznik
3. Spam catpcha

Logowanie

Jeśli masz już konto w serwisie - zaloguj się
Zapamiętaj mnie
Zapomniałem hasła

montres rolex replica watches Montres Pas Cher Montres Pas Cher Replica Uhren Casio