Reklamacja w pralni

Reklamacja w pralni

Kategoria: Konsument / prawa konsumenta    |    10 Mar 2013 o godz.17:17    |    0 odpowiedzi
Autor: Gość
Witam,
Potrzebuję pomocy w następującej sprawie: po odebraniu kurtki puchowej z pralni, w domu okazało się, że zabrudzenia są niedoprane oraz 2 napy wyrwane. Następnego dnia złożyłam reklamację na podstawie kopi paragonu (Pracownik nie wydał mi paragonu, po wydaniu kurtki wyrzucił go). Pracownicy przyjmując reklamację powiedzieli, że nic się nie da zrobić, bo pamiętają, że kurtka była zniszczona gdy była przyjmowana. Na rozpatrzenie reklamacji pralnia wyznaczyła termin 20 dni. Dodam, że kurtka była kupiona 3 miesiące temu i oddana nieuszkodzona, kosztowała 500zł.
Czy pralnia na rozpatrzenie ma 20 czy 14 dni?
Czy reklamację można przyjąć na podstawie kopii paragonu, czy pralnia może ją odrzucić?
Czy jeżeli pracownik nie zapisał na paragonie lub pisemnie, że kurtka jest uszkodzona to mogą odrzucić reklamację twierdząc, że kurtka była uszkodzona?

Z góry dziękuję za pomoc!
ODPOWIEDZ    |    CYTUJ    |    ZGŁOŚ NARUSZENIE
Słowa kluczowe: reklamacja  pralnia 

Napisz odpowiedź

1. Autor
2. Wpisz treść odpowiedzi
Pozostało 2000 znaków.
Udzielając odpowiedzi, pamiętaj o zachowaniu kultury osobistej.
Dodaj załącznik do swojego pytania:
Dodaj kolejny załącznik
3. Spam catpcha

Logowanie

Jeśli masz już konto w serwisie - zaloguj się
Zapamiętaj mnie
Zapomniałem hasła

montres rolex replica watches Montres Pas Cher Montres Pas Cher Replica Uhren Casio