Reklamacja wału korbowego zakupionego na firmę

Reklamacja wału korbowego zakupionego na firmę

Kategoria: Konsument / prawa konsumenta    |    22 Lut 2013 o godz.11:41    |    0 odpowiedzi
Autor: Arek
Witam,
Zakupiłem (na firmę - fv vat) w sklepie nowy wał korbowy do silnika samochodowego. Po przejechaniu 10tys. km wał pękł (około 4-5 miesięcy). W jaki sposób skutecznie załatwić procedurę reklamacji i odzyskać wszystkie poniesione koszty związane z awarią (remont auta to koszt około 7 tys. zł). Czy z reklamacją kieruje się do sprzedawcy oraz jakie są procedury w przypadku takiej reklamacji. Czy sprzedawcę obowiązuje 14 dniowy termin ustosunkowania się do reklamacji?
ODPOWIEDZ    |    CYTUJ    |    ZGŁOŚ NARUSZENIE

Napisz odpowiedź

1. Autor
2. Wpisz treść odpowiedzi
Pozostało 2000 znaków.
Udzielając odpowiedzi, pamiętaj o zachowaniu kultury osobistej.
Dodaj załącznik do swojego pytania:
Dodaj kolejny załącznik
3. Spam catpcha

Logowanie

Jeśli masz już konto w serwisie - zaloguj się
Zapamiętaj mnie
Zapomniałem hasła

montres rolex replica watches Montres Pas Cher Montres Pas Cher Replica Uhren Casio