Reklamacja,a prawo konsumenta

Reklamacja,a prawo konsumenta

Kategoria: Konsument / prawa konsumenta    |    08 Lut 2012 o godz.23:35    |    2 odpowiedzi
Autor: Gość
Zglosilam reklamacje bramy garazowej , zakupionej i zamontowanej w lipcu. Od zgloszenia minelo 18dni i sprzedawca caly czas tlumaczy sie brakiem czasu i ze nie jest mu po drodze do mojego domu. Wiem ze mial 14 dni na odpowiedz i ze wedlug prawa reklamacja zostaje uznana po tym terminie,ale co ja moge dalej skoro nadal nic sie nie dzieje w tej sprawie? jakie jest moje prawo teraz?
ODPOWIEDZ    |    CYTUJ    |    ZGŁOŚ NARUSZENIE
Słowa kluczowe: prawo konsumenta reklamacja 

Odpowiedzi

Najwyżej oceniona odpowiedź

3
0
W ciągu 14 dni powinien potwierdzić przyjęcie reklamacji. W terminie 30 musi odpowiedzieć na reklamację.
09-02-2012 08:17    |    odpowiedz    |    cytuj    |    zgłoś naruszenie    |    link

Pozostałe odpowiedzi

Autor: Gość
0
0
Jest potwierdzenie odbioru reklamacji ? Pisemne, potwierdzenie nadania ?
09-02-2012 07:16    |    odpowiedz    |    cytuj    |    zgłoś naruszenia    |    link
3
0
W ciągu 14 dni powinien potwierdzić przyjęcie reklamacji. W terminie 30 musi odpowiedzieć na reklamację.
09-02-2012 08:17    |    odpowiedz    |    cytuj    |    zgłoś naruszenia    |    link

Napisz odpowiedź

1. Autor
2. Wpisz treść odpowiedzi
Pozostało 2000 znaków.
Udzielając odpowiedzi, pamiętaj o zachowaniu kultury osobistej.
Dodaj załącznik do swojego pytania:
Dodaj kolejny załącznik
3. Spam catpcha

Logowanie

Jeśli masz już konto w serwisie - zaloguj się
Zapamiętaj mnie
Zapomniałem hasła