Uszkodzony towar i brak protokółu w chwili dostawy

Uszkodzony towar i brak protokółu w chwili dostawy

Kategoria: Konsument / prawa konsumenta    |    24 Cze 2012 o godz.12:14    |    0 odpowiedzi
Autor: Misia
Kilka dni temu zamówiłam przez internet lodówkę. Została dostarczona kolejnego dnia i odebrana przez babcię, gdyż nie było mnie w domu.

Po powrocie zauważyłam znaczną rysę na drzwiach lodówki.
Jednak sprzedawca nie chce uznać reklamacji z powodu braku protokółu poświadczającego istnienie wady w dniu dostawy.

Lodówka nie była w pełni przygotowana do pracy, nadal były na niej gąbki, folie i naklejki zabezpieczające, po zdjęciu których dopiero zauważyłam wadę.
Wg mnie jest to towar niezgodny z umową.

Czy sprzedawca ma rację odrzucając moją reklamację?
ODPOWIEDZ    |    CYTUJ    |    ZGŁOŚ NARUSZENIE
Słowa kluczowe: uszkodzony towar  lodówka 

Napisz odpowiedź

1. Autor
2. Wpisz treść odpowiedzi
Pozostało 2000 znaków.
Udzielając odpowiedzi, pamiętaj o zachowaniu kultury osobistej.
Dodaj załącznik do swojego pytania:
Dodaj kolejny załącznik
3. Spam catpcha

Logowanie

Jeśli masz już konto w serwisie - zaloguj się
Zapamiętaj mnie
Zapomniałem hasła

montres rolex replica watches Montres Pas Cher Montres Pas Cher Replica Uhren Casio