Wprowadzanie w błąd potencjalnych klientów

Wprowadzanie w błąd potencjalnych klientów

Kategoria: Konsument / prawa konsumenta    |    18 Gru 2015 o godz.10:21    |    0 odpowiedzi
Autor: Gość
Witam. Mam pytanie dotyczące zachowania konkurencji. Prowadzę w pewnym mieście przedszkole. Nie narzekam na brak dzieci. Mam prawie pełną grupę. W tym samym mieście istnieje jeszcze jedno niepubliczne przedszkole, które z tego co wiem ma nie za ciekawą sytuację. Mają mało dzieci, muszą obniżać czesne. Mimo to, na swojej stronie ogłaszają, że są najlepszym przedszkolem w mieście. Oczywiście jest to opinia nie poparta żadnymi badaniami, wywiadem czy czymkolwiek. Czy takie posunięcie konkurencji jest poparte jakimś prawem? Czy mogą zupełnie bezpodstawnie sugerować rodzicom, że są lepsi od mojego przedszkola, kiedy uważam, że jest zupełnie odwrotnie (mamy duże wyższe standardy). Stąd pytanie, czy istnieje jakies prawo, które reguluje takie rzeczy i skłoni konkurencje do usunięcia tego wpisu?
ODPOWIEDZ    |    CYTUJ    |    ZGŁOŚ NARUSZENIE
Słowa kluczowe: konkurencja  konsument 

Napisz odpowiedź

1. Autor
2. Wpisz treść odpowiedzi
Pozostało 2000 znaków.
Udzielając odpowiedzi, pamiętaj o zachowaniu kultury osobistej.
Dodaj załącznik do swojego pytania:
Dodaj kolejny załącznik
3. Spam catpcha

Logowanie

Jeśli masz już konto w serwisie - zaloguj się
Zapamiętaj mnie
Zapomniałem hasła

montres rolex replica watches Montres Pas Cher Montres Pas Cher Replica Uhren Casio