Wypowiedzenie umowy zawartej przez telefon

Wypowiedzenie umowy zawartej przez telefon

Kategoria: Konsument / prawa konsumenta    |    05 Lis 2012 o godz.11:17    |    0 odpowiedzi
Autor: Sebastian
Witam,
Pod koniec września podpisałem umowę w dialogu na pakiet telewizja + telefon, do tej pory był tylko telefon. Usługa miała działać od 1 listopada. Pod koniec września otrzymałem sprzęt potrzebny do odbierania telewizji. Byłem umówiony na przyjazd technika, ale nikt się nie zjawił, dzwoniłem i się przypominałem przed 1 listopada, ale nic, spróbowałem sam, nie działa. Dzwoniłem 2 listopada, mieli oddzwonić lub na 2 dzień miał ktoś przyjechać. Nikt się nie zjawił.

Wobec tego stwierdziłem, że jeżeli nie otrzymałem warunków wypowiedzenia umowy, ani samej umowy, tylko protokół odebrania sprzętu mam, to chciałem wypowiedzieć im umowę, bo wg powyższego okres z 10 dni wydłużył się u mnie do 3 miesięcy, ale Pani w dialogu powiedziała, że jeżeli sprzęt został odebrany i dodatkowo jeżeli czas realizacji usługi już się rozpoczął to nie mogę odstąpić od umowy. Czy mają rację? Co w takiej sytuacji mogę zrobić? Chcę zrezygnować jak najszybciej i z telefonu i z telewizji...

Pozdrawiam
Sebastian
ODPOWIEDZ    |    CYTUJ    |    ZGŁOŚ NARUSZENIE

Napisz odpowiedź

1. Autor
2. Wpisz treść odpowiedzi
Pozostało 2000 znaków.
Udzielając odpowiedzi, pamiętaj o zachowaniu kultury osobistej.
Dodaj załącznik do swojego pytania:
Dodaj kolejny załącznik
3. Spam catpcha

Logowanie

Jeśli masz już konto w serwisie - zaloguj się
Zapamiętaj mnie
Zapomniałem hasła

montres rolex replica watches Montres Pas Cher Montres Pas Cher Replica Uhren Casio