Zwiększenie zakresu obowiązków specjalisty do spraw księgowych

Zwiększenie zakresu obowiązków specjalisty do spraw księgowych

Kategoria: Obowiązki pracodawcy i pracownika    |    12 Lis 2012 o godz.16:58    |    0 odpowiedzi
Autor: Gość
Pracuję na stanowisku specjalisty do spraw księgowych. Parę miesięcy temu zwolniła się główna księgowa, także zmienił się zarząd firmy. Dzisiaj podczas spotkania otrzymałam ustną informację od nowego zarządu, że wyznaczają mnie do wykonywania zakresu obowiązków głównej księgowej mimo tego, że nie wyraziłam na to zgody. Polecenie zostało wydane ustnie. Stary zarząd szukał nowej głównej księgowej, jednak nikogo ostatecznie nie wybrał.
Dodam, że przez pewien czas zastępowałam główną księgową podczas kiedy była na zwolnieniu lekarskim, jednak nie wykonywałam pełnego zakresu czynności, poza tym nie posiadam odpowiedniej wiedzy i nie jestem w stanie wykonać wszystkich wymaganych czynności. Sytuacja firmy jest niedobra i trzeba przygotować sprawozdanie oraz pozostałe dokumenty do upadłości.
Czy takie nakazanie wykonywania czynności głównej księgowej jest zgodne z prawem i czy pracodawca może mi nakazać wykonywanie tego zakresu mimo tego, że nie posiadam odpowiedniej wiedzy do ich wykonania?
ODPOWIEDZ    |    CYTUJ    |    ZGŁOŚ NARUSZENIE
Słowa kluczowe: obowiązki  stanowisko 

Napisz odpowiedź

1. Autor
2. Wpisz treść odpowiedzi
Pozostało 2000 znaków.
Udzielając odpowiedzi, pamiętaj o zachowaniu kultury osobistej.
Dodaj załącznik do swojego pytania:
Dodaj kolejny załącznik
3. Spam catpcha

Logowanie

Jeśli masz już konto w serwisie - zaloguj się
Zapamiętaj mnie
Zapomniałem hasła

montres rolex replica watches Montres Pas Cher Montres Pas Cher Replica Uhren Casio